Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

ZASADY DBANIA O FUTON

futon wymaga właściwej pielęgnacji jak każdy inny materac:

  • wietrzenie pomieszczenia
  • sucha i wentylowana powierzchnia na której leży 
  • futon nie powinien leżeć bezpośrednio na podłodze (może być to wykładzina, dywan, tatami, ruszt łóżka)
  • futon powinien być zdystansowany od ścian, by wykluczyć osiadanie tam pary wodnej/ wilgoci. 
  • futon powinien być wietrzony, odwracany 
  • futon nie może być zalany wodą lub inną cieczą 

niestosowanie się do tych zaleceń może spowodować nieodwracalne skutki:

Futony – naturalne posłanie

 

Aby długo cieszyć się swoim materacem prosimy pamiętaj o kilku zasadach.

 

Futon to materac naturalny, bez sprężyn i zbędnych sztucznych dodatków.

Futony nie sprężynują, gdyż sprasowana bawełna dopasowuje się do sylwetki człowieka i wspiera kręgosłup na całej długości. Dlatego futony są szczególnie zalecane osobom z wadami kręgosłupa lub nadwagą.

Futony wyrównują temperaturę. W czasie gorących nocy poprzez bawełnę dochodzi do skóry odpowiednia ilość świeżego powietrza. Warstwa sprasowanej wełny na spodzie futonu daje po odwróceniu go, dodatkowy efekt kumulacji ciepła wytwarzanego przez ciało.

W dzień, dzięki swojej przewiewnej strukturze i możliwości odwracania, futon wietrzy się, dzięki czemu jest lepiej wentylowany i zachowuje świeży, naturalny zapach.

Oryginalne futony nie zwierają żadnych szkodliwych substancji chemicznych. Są idealnym rozwiązaniem dla osób dbających o środowisko naturalne i oczywiście o własne zdrowie.

 

Jak użytkować materace futon?

  • Roluj we wszystkich kierunkach. Materace wykonane z materiałów naturalnych, w tym z bawełny, mogą się ugniatać. Przywrócenie pierwotnego kształtu i właściwości jest bardzo proste, gdyż wystarczy go zrolować we wszystkich kierunkach.
  • Nie traktuj go wodą. Futony są wykonane na bazie włókien bawełnianych, dlatego nie można dopuścić do tego, aby materac się zmoczył. Zatem nie należy czyścić materaca wodą i nie prać w kąpieli wodnej lub chemicznej.
  • Przewracaj. Co jakiś czas futon należy odwracać na drugą stronę, aby zachowywał swój kształt i miał możliwość wietrzenia. Rób to co 3-4 tygodnie.
  • Nie przykrywaj. W miarę możliwości pozostaw materac odkryty w czasie dnia, dzięki temu będzie miał możliwość lepszej wentylacji.
  • UWAGA. Produkt naturalny, palny!
  • Niektóre pokrowce mają zamki / suwaki tylko z powodów konstrukcyjnych – pokrowca nie da się zdjąć bez trwałego uszkodzenia materaca

Materiały używane do produkcji materaców futon

  • Bawełna – idealnie dopasowuje się do ciała i podpiera je równomiernie na całej linii. Dzięki temu kręgosłup nie jest narażony na dodatkowy ucisk. Bawełna pochłania pot wydzielany podczas snu, a w ciągu dnia całkowicie go odparowuje. Doskonale przepuszcza powietrze i jest materiałem całkowicie naturalnym. Bawełna użyta w naszych materacach posiada Znak Towarowy Bawełny.
  • Kokos Płyty kokosowe powstają ze zmiękczonych i połączonych lateksem włókien orzecha kokosowego. Ich struktura pozwala na łatwy przepływ powietrza, a co za tym idzie ciągłe wietrzenie się materaca. Płyty kokosowe są materiałem twardym i bardzo odpornym na wilgoć – nie nasiąkają.
  • Wełna– mata wełniana powstaje z oczyszczonej i przepikowanej wełny owczej. Wełna jest materiałem bardzo higienicznym. Jest również elastyczna i wytrzymała, a jej największą zaletą jest komfort cieplny jaki zapewnia (wełna grzeje).
  • Lateks – guma piankowa– surowcem do produkcji lateksu jest mleczko pozyskane z drzew kauczukowych. Lateks to nowoczesny i najbardziej ekskluzywny materiał używany do produkcji materacy. Dzięki sprężystości idealnie dopasowuje się do ciała, a jego porowata struktura pozwala na ciągłą wentylację materaca.
  • Końskie włosie– do wykonania materaców używane są końskie grzywy i ogony. Ten całkowicie naturalny materiał używany jest w tapicerstwie od wieków, a znany jest głównie ze swojej wyjątkowej wytrzymałości – nawet kilkadziesiąt lat. Inną ważną cechą jest wysoka ciepłochronność końskiego włosia. Materace wyprodukowane z jego użyciem są ciepłe i suche.
  • Konopie – to doskonałe rozwiązanie dla osób uczulonych na produkty pochodzenia zwierzęcego. Materiał ten jest bardzo czysty, gdyż produkowany jest z rośliny wyjątkowo odpornej na choroby, a przez to nie potrzebującej ochrony chemicznej. Wkład z płyty konopnej jest mało sprężysty, więc polecamy go miłośnikom twardego snu.
  • Pokrycia materaców wykonane są ze 100% bawełny lub lnu.

 

Życzymy dobrego użytkowania o wspaniałych snów!

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: duchjaponii@duchjaponii.pl lub telefonicznie: 501518263
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: duchjaponii@duchjaponii.pl lub telefonicznie: 501518263
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną formę dostawy:

  • firma kurierska,

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkudziesięciu do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety nasz sklep realizuje tylko wysyłki kurierskie


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501 518 263.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 501 518 263.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producencką, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

»GWARANCJA 

Warunki gwarancji wyrobu – materace futon / mata tatami / inne

  1. Postanowienia ogólne

Firma ARKUS B&M  udziela na sprzedawane wyroby 2-letniej gwarancji, licząc od daty dostarczenia wyrobu do Klienta. Firma zapewnia, iż towar jest dobrej jakości i nie ma wad, spełnia swoje funkcje, pod warunkiem eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem w warunkach nieodbiegających od typowych, przy normalnym ich obciążeniu oraz właściwej pielęgnacji i konserwacji (warunki prawidłowej eksploatacji określa Instrukcja użytkowania wyrobu, która znajduje się przy produkcie).

Gwarancja objęte są wady wynikające z:

  • nieprawidłowego wykonania wyrobu;
  • dostarczenia wyrobu w stanie niekompletnym;
  • wady ujawnione w czasie właściwego użytkowania;
  1. Wady powstałe w czasie transportu

Zakupiony przez Państwa towar może zostać odebrany osobiście z magazynów firmy lub zostać dostarczony za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej.

W przypadku dostawy towaru za pośrednictwem firmy zewnętrznej prosimy o kontrolę stanu jakościowego i ilościowego towaru w momencie rozładunku. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub uszkodzeń opakowań Odbiorca wspólnie z osobą dostarczającą towar sporządza protokół reklamacyjny wymieniający wady, podpisany dla swej ważności przez obie strony, który następnie przesyła w terminie 2 dni do Dostawcy. W przypadku nie stwierdzenia braków i uszkodzeń Odbiorca ma prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczących jakości odebranego towaru w terminie 7 dni od daty dostawy.

Powyższe zasady stosuje się również w przypadku kradzieży lub uszkodzenia przesyłki spowodowanej niewłaściwym sposobem spedycji.

Reklamacje niespełniające powyższej procedury nie będą uwzględniane.

Żadne roszczenia dotyczące towarów dostarczonych bądź nie dostarczonych nie może przekraczać wartości towarów netto będących przedmiotem tego roszczenia.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek inne straty lub utracone korzyści.

Wszelkie informacje dotyczące warunków współpracy i sposobu obsługi prosimy przesyłać bezpośrednio do działu handlowego: duchjaponii@duchjaponii.pl

  1. Procedura składania i rozpatrywania reklamacji

Reklamacje należy składać droga elektroniczna na adres : duchjaponii@duchjaponii.plReklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko Klienta;
  • numer seryjny zakupionego artykułu (na etykiecie papierowej)
  • datę zakupu oraz doręczenia wyrobu;
  • opis wady oraz okoliczności jej zaistnienia lub dostrzeżenia;
  • dobrze widziane jest zdjęcie wyrobu z wadą (znacznie ułatwiają pracę i skracają proces rozpatrywania reklamacji)

Reklamacja powinna być zgłoszona w terminie nie później niż 2 tygodnie od daty ujawnienia wady. Gwarant w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia rozpatrzy zgłoszoną reklamacje, ustalając dalsze postępowanie w celu usunięcia wady lub wystosuje pismo nie uznające reklamacji, gdy będzie ona bezpodstawna. W przypadku uznania reklamacji Kupujący ma prawo do zwrotu kosztów reklamowania. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby sprzedawcy. Koszt dostarczenia oraz wynikające z niego ryzyko ponosi Kupujący. Koszt transportu reklamowanego towaru w obie strony ponosi: kupujący - jeśli reklamacja jest niezasadna, sklep - gdy reklamacja jest słuszna.

  1. Wyłączenia z gwarancji:

Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadkach:

  • zalania materaca / maty wodą lub inna cieczą;
  • użytkowania materaca / maty / mebla niezgodnie z przeznaczeniem;
  • zabrudzenia wyrobu;
  • stwierdzenia niewłaściwego wykonania zabiegów czyszczenia i konserwacji;
  • stwierdzenia prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione;
  • szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta;
  • szkód powstałych w wyniku niewłaściwego przewożenia mebli przez Klientów, np. podczas przeprowadzki (przez niewłaściwe przewożenie należy rozumieć nie zachowanie należytej staranności w zabezpieczeniu przewożonych elementów);
  • uszkodzeń mechanicznych;
  • nieprawidłowego montażu;

Za wadę nie zostaną uznane:

  • naturalny zapach wyrobów
  • zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla;
  • właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału (np. ugniatanie się bawełny, płowienie mat tatami itp);
  1. Postanowienia końcowe

Firma ARKUS B&M zastrzega sobie możliwość zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 501 518 263.

 

» szczegółowa procedura reklamacji - jak wyżej w zakładce gwarancja

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Koszt dostawy do sklepu ponosi kupujący.

» 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl